به وبسایت شرکت عمران مس ارسباران خوش آمدید.

تبریک مدیرعامل شرکت عمران مس ارسباران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران مس ارسباران، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مهندس محمدی، مدیرعامل شرکت عمران مس ارسباران پیامی صادر کرد

متن پیام مهندس میثم محمدی مدیرعامل شرکت عمران مس ارسباران بدین شرح است:

《بسم الله الرحمن الرحیم》

امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک مجموعه با تقویت انگیزه های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلی‌ ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه ، مسئولیتی خطیر در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران و شناخت افکار عمومی به عهده دارد.

دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد.

امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومند ترین شبکه‌های ارتباطی و به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.

اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات یک مقوله اساسی در موفقیت هر نهاد و سازمانی از خرد و کلان است، اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است دو چندان است به گونه ای که موفقیت سازمانها و شرکت ها و دوامشان در فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است.

اینجانب بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به کلیه فعالان این عرصه ، بخصوص همکاران سخت کوشم در واحد روابط عمومی شرکت عمران مس ارسباران، تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای صنعت راهبردی مس کشور از خداوند متعال خواستارم.

میثم محمدی

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران مس ارسباران (عمار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *